Leveringen

Bij de bevestiging van de bestelling, kan de Klant kiezen voor een levering aan een bepaald adres (woonplaats, arbeidsplaats of andere).

 

Levering aan huis of op het werk

Uw pakket wordt op de klassieke manier geleverd op een door u gekozen adres (thuis of op het werk). U ontvangt bij uw bestelling een bevestiging waarmee u uw pakket online kan volgen. Bent u afwezig, dan krijgt u een bericht dat de postbode is langsgeweest en uw pakket blijft 15 kalenderdagen ter beschikking in het afhaalpunt.

 

Levering in een afhaalpunt

Uw pakket wordt geleverd in een postkantoor of een Post Punt. U kunt bij uw bestelling kiezen uit meer 1.250 bpost-afhaalpunten. U kunt het pakket gedurende 15 kalenderdagen gaan ophalen in het afhaalpunt.U ontvangt bij uw bestelling een bevestiging waarmee u uw pakket online kan volgen. U wordt verwittigd zodra uw pakket beschikbaar is en krijgt een paar dagen later een herinnering als u het pakket dan nog niet heeft opgehaald.

 

Levering in een automaat

Uw pakket wordt geleverd in een bpost-pakkettenautomaat. Ze zijn alle dagen de klok rond geopend. U hoeft enkel op voorhand te registreren op www.bpack247.be , inschrijven is trouwens gratis. U kunt het pakket gedurende 5 kalenderdagen gaan ophalen in de pakketautomaat. U ontvangt bij uw bestelling een bevestiging waarmee u uw pakket online kan volgen. U wordt verwittigd zodra uw pakket beschikbaar is en krijgt een paar dagen later een herinnering als u het pakket dan nog niet heeft opgehaald.

 

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

 

Bestellingen vanaf 150 euro worden gratis geleverd.

Voor andere bestellingen gelden volgende tarieven (BPost):

-     België, Nederland, Luxemburg:                                           6 euro

-     Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk:                    10 euro

-     overige landen:                                                                           contacteer ons

 

De bestelde Producten worden geleverd op het leveradres zoals het door de Klant opgegeven wordt tijdens het bestelproces en volgens de voorwaarden die aldaar beschreven worden.

Hocker Player houdt zich het recht voor om de bestelling op te splitsen in één of meerdere leveringen in functie van de beschikbaarheid van de Producten. Elke levering wordt aangekondigd via e-mail. De levering is vergezeld van een leverbon, waarop ook de details van de geleverde goederen zijn vermeld.

 

Retourneren

Aan welke voorwaarden moet een product voldoen opdat ik het terug kan sturen?

-    in nieuwe toestand

-    in zijn oorspronkelijke verpakking, inclusief het Hockey Player prijslabel

-    niet gedragen of gewassen

-    volledig (d.w.z. samen met alle items als een ceintuur die bij het oorspronkelijke product horen; schoenen steeds in paar)  

-    verpakt in een voldoende stevige en neutrale doos (d.w.z. zonder vermelding van logo), zodat het product onbeschadigd bij ons aankomt

 

Hoeveel tijd heb ik om een bestelling te retourneren?

Je kan een bestelling retourneren tot 14 kalenderdagen, te rekenen vanaf de dag die volgt op de levering van het product.

Wanneer je een retour hebt aangevraagd  via info@hockeyplayer.be, dient het teruggestuurde pakje ons binnen de 7 dagen te bereiken.

 

Hoeveel kost het om een bestelling te retourneren?

Je kan een bestelling retourneren  op eigen kosten via BPost.

Je kunt ervoor kiezen om een andere verzendmethode te gebruiken om het pakje te retourneren, op eigen kosten. 

 

Krijg ik mijn geld terug als ik een bestelling terugstuur?

Indien het product dat je terugstuurt voldoet aan alle voorwaarden (in nieuwe staat, originele verpakking, niet gedragen of gewassen,…) zal je de aankoopprijs van het teruggestuurde product terugbetaald krijgen binnen de 30 dagen. Enkel het werkelijk betaalde bedrag wordt terugbetaald. Je ontvangt dan een credit nota van Hockey Player. 

 

Kan ik een product ruilen?

Wanneer je een product wenst te ruilen voor een ander product, een andere maat of kleur, dien je het oorspronkelijk bestelde product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het product dat je in de plaats wenst.

Als het geretourneerde product voldoet aan de voorwaarden, dan storten wij je betaling terug en ontvang je een creditnota.